31 de juliol del 2012

Armes

H: Tinc una arma: ja pots masturbar-me.
D: Tinc un joc: ho fem poc a poc?

H: Tinc una pistola: xupa'm la titola.
D: Tinc un càntic: no pots ser romàntic?

H: Tinc una escopeta: et toco la teta.
D: Tinc una flor: podem fer l'amor?

H: Tinc un ganivet: et donc per l'ojet.
D: Tinc una imatge: em fas un massatge?

H: Tinc un trabuc: et tragues mon suc.
D: Tinc un regal: no pots ser sensual?

H: Tinc un missil: pela'm el membre viril.
D: Tinc una firma: no vols seduïr-me?

H: Tinc una navalla: fes-me una palla.
D: Tinc la clau: me li poses suau?

H: Tinc una granada: fes-me una mamada.
D: Tinc un sentiment: ho fem lentament?

H: Tinc un canó: xupa'm un colló.
D: Tinc unes rimes: em dius que m'estimes?

H: Tinc una arma blanca: masturba'm la tranca.
D: Tinc un escrit: m'hi poses el dit?

H: Tinc un matxete: et donc per l'ojete.
D: Tinc un conill: pots fer-me un fill?

H: Tinc una falç: et faig dos anals.
D: Tinc uns escacs: em pots fer manyacs?

H: Tinc un portavions: llepa'm els collons.
D: Tinc un guinyo: pots tractar-me amb carinyo?

H: Tinc una catana: menja't ma banana.
D: Tinc una xona: em fas sentir dona?

H: Tinc una guillotina: t'omplo la vagina.
D: Tinc un guix: pots mostrar desig?

H: Tinc un fusell: menja't mon ocell.
D: Tinc una sorpresa: m'ho fas amb tendresa?

H: Tinc un morter: palles m'has de fer.
D: Tinc un objecte: em mostres afecte?

H: Tinc un explosiu: et penetro el niu.
D: Tinc uns bombons: pots fer-me petons?

H: Tinc una daga: m'esperma tu traga.
D: Tinc unes arrecades: em pots fer abraçades?

H: Tinc un llança-flames: la polla tu em mames.
D: Tinc un pacte: em dons un bon tracte?

H: Tinc una porra: tu ja em pots fer còrrer.
D: Tinc unes notícies: em pots fer carícies?

H: Tinc dinamita: fela'm la tita.
D: Tinc wonder bra: m'agafes la mà?

H: Tinc una bala: traga ma cigala.
D: Tinc un bon cos: pots ser carinyós?

H: Tinc un armament: traga mon semén.
D: Tinc una vara: pots mirar-me a la cara?

H: Tinc un arsenal: xupa'm el pardal.
D: Tinc un fantasme: pots dur-me a l'orgasme?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada